A Sony félresikerült szuperhősfilmje, a Madame Web három Razzie-t is nyert, köztük a legrosszabb filmet és forgatókönyvet, de Dakota Johnson is megkapta a legrosszabb színésznőnek járó díjat. A másik megosztó szuperhősös film, a Joker: Kétszemélyes téboly hét jelölést kapott, amiből négyet váltott díjra.
A Sony félresikerült szuperhősfilmje, a Madame Web három Razzie-t is nyert, köztük a legrosszabb filmet és forgatókönyvet, de Dakota Johnson is megkapta a legrosszabb színésznőnek járó díjat. A másik megosztó szuperhősös film, a Joker: Kétszemélyes téboly hét jelölést kapott, amiből négyet váltott díjra – írja a Variety.
A díjat Francis Ford Coppola is megkapta a Megalopolisz című nagyköltségvetésű eposz rendezéséért, Jon Voight pedig mellékszereplő kategóriában vihette haza az arany málnát. A film egyébként hat jelölést kapott, ami holtversenyben a második legtöbb jelölést jelentette a Madame Web, a Borderlands és a Reagan filmekkel együtt.
Kiakadt a rendező
A híres filmrendező az Instagramon reagált a díjra. Elmondása szerint minden csak a pénzről szól, és
ahogy a háborúnak, úgy a hülyeségnek és a politikának sincs igazi helye a jövőben.
„Nagy örömmel veszem át a Razzie-díjat a Megalopoliszért, és megtiszteltetésért, hogy a legrosszabb rendező, a legrosszabb forgatókönyv és a legrosszabb film kategóriában jelöltek egy olyan időszakban, amikor oly keveseknek van bátorsága szembemenni a kortárs filmgyártás uralkodó trendjeivel!” – írta.
„Ebben a mai világban, ahol a MŰVÉSZET úgy kap pontszámokat, mintha profi birkózás lenne, úgy döntöttem, hogy NEM követem azokat a zsigeri szabályokat, amelyeket egy olyan iparág fektetett le, amely annyira retteg a kockázattól, hogy a rendelkezésére álló hatalmas mennyiségű fiatal tehetség ellenére sem biztos, hogy olyan filmeket hoz létre, amelyek 50 év múlva is relevánsak lesznek” – fogalmazott.
A Forbes szerint a Megalopolisz 120 millió dolláros költségvetésből készült, de csupán 11,5 millió dollárt hozott a kasszáknál.
Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.