A Constellation Brands kisebbségi részesedést vásárolt a Hiyo nevű funkcionális, alkoholmentes italokat gyártó vállalatban.
A befektetés a Constellation kockázati tőkebefektetési részlegén keresztül valósult meg, amely új és feltörekvő kategóriákba történő beruházásokra összpontosít.
A Hiyo „social tonic” italai adaptogéneket, nootropikumokat és növényi összetevőket tartalmaznak, mint például ashwagandha, L-teanine, süngomba és citromfű – írja a Just Drinks. A 335 ml-es dobozos kiszerelésben kapható termékek négy ízben érhetők el: feketeszeder-citrom, őszibarack-mangó, eper-guava és görögdinnye-lime. Az italok 30 kalóriát tartalmaznak és 0%-os alkoholtartalmúak.
John Utter, a Constellation üzletfejlesztésekért felelős alelnöke elmondta, hogy a vállalat az aktuális fogyasztói trendekkel összhangban lévő területeken kíván befektetni. Hangsúlyozta, hogy a Hiyo egyedülálló márkája és innovatív termékei az alkoholmentes funkcionális italpiac egyik leggyorsabban növekvő szereplőjévé tették a céget.
A Hiyo jelenleg több mint 3000 értékesítési ponton érhető el az Egyesült Államokban, többek között a Whole Foods Market és a Sprouts Farmers Market üzleteiben, valamint közvetlenül a vállalat weboldalán keresztül.
Evan Quinn, a Hiyo társalapítója és vezérigazgatója szerint a Constellation szakértelme és disztribúciós hálózata lehetővé teszi, hogy a Hiyot minden olyan helyen forgalmazzák, ahol sör, bor vagy töményitalok kaphatók.
A Constellation közleménye szerint a Hiyo 2025-ben új kiskereskedelmi bevezetéseket, termékinnovációt és csapatbővítést tervez.