Egy rakás nagybácsi beszervezésével tönkre lehet tenni a Valentin-napot

6 months 3
ARTICLE AD BOX

Képernyőfotó 2025-02-14 - 17.38.17.png

Különös és nem akármilyen Valetin-napi reklámmal jelentkezett a Cadbury. Nem, senki nem maradt le róla, mert a szerelmesek napját nem lehet elfelejteni. Ha mégis, akkor úgyis emlékeztetnek minket erre.

  • Te sem tudsz mit kezdeni a Valentin-nappal?
  • Szerinted sincs értelme annak, hogy akik szeretik egymást, azok az év egy előre megjelölt napján jobban kimutassák egymásnak ezt, mint máskor?
  • De miért csak egy napon?
  • És miért egy bizonyos napon?
  • Mi van, ha pont ezen a napon az egyiküknek éppen elege van a világból, az emberekből, az életből, és csak szeretne egy kicsit egyedül maradni?

Valentin-nap, kicsit másként

Az indiai Tudós Nagybácsik Központjában kutatások során rájöttek arra, hogy minden divatot, trendet és szokást egyetlen pillanat alatt le lehet rombolni. A közösségi média, a skinny farmer, a „yolo” és számtalan másik trend azonnal kipukkad, amint megjelennek a nagybácsik – akár csak a kommentelők között.

Ezek a nagybácsik pont olyanok, mint nálunk a Veszélyes Nyugdíjas Trollok Fenyegető Aurával. A Cadbury 5 Star indiai reklámja ezt a gondolatot viszi végig, azaz mi lenne, ha végre a skinny farmernél sokkal bénább divatnak, a Valentin-napnak vetnének véget a Nagybácsi Kommandók.

A Cadbury azt ígéri, hogy az egész éves büdzséjét azok között a nagybácsik közöttosztja szét, akik Valentin-napi randira mennek. Külön weboldalt szentelnek a trollkodó nagybácsik felkutatására, és arra biztatják a tisztelt lakosságot, hogy minél több nagybácsi beszervezésével segítsenek tönkretenni a Valentin-napot. Hogy végre nyugi legyen egy kicsit.

(Borítókép: YouTube / Destroy Valentine's Day | Cadbury 5 Star)

Tovább a teljes bejegyzéshez