Bella Hadid falatnyi piros bikiniben gázol a bokáig érő hóban

6 months 5
ARTICLE AD BOX
  • Bella Hadid elképesztő szettben pózolt a havas tájon: egy szál bikini és egy cowboy csizma volt csak rajta.
  • A modell egy csodaszép kendőt tart a kezében, ami saját márkája, az Orabella terméke.
  • A 28 éves Bella Hadid kirobbanó formában van, és kirobbanó energiával kezdte meg az új évet.

Úgy tűnik, Bella Hadid nem fázós alkat, legalábbis erről tanúskodnak legfrissebb Instagram-képei. A 28 éves szupermodell, Gigi Hadid testvére egy rakás friss fotót posztolt a közösségi médiában, amelyeken egy szál aprócska, piros bikiniben és egy vagány cowboy csizmában pózol a havas tájon. A képek alapján úgy tűnik, Bella Hadidot egyáltalán nem zavarja a hideg idő: még meg is hempergett kicsi a nagy hóban.

A fotókon egyébként Bella Hadid egy csodaszép virágmintás piros kendőt tart, ami saját márkájának terméke. A posztból az is kiderül, hogy a modell a 2025-ös év első napját ünnepelte a látványos hófürdővel. „Vedd körbe magad szeretettel és a természettel, bármerre is jársz ezen a télen. Hidratáló illatok és selymes anyagok várják a fagycsókolta bőrödet” – írja a posztban, amiből az is kiderül, hogy limitált ideig ajándék selyemkendőt kínálnak a nagyméretű Orebella rendelések mellé.

Bella Hadid tavaly indította el saját szépségmárkáját

Az Orebella Bella Hadid saját szépségmárkája, ami 2024-ben startolt el. A márka fókuszában a parfümök állnak, melyeknek különlegessége, hogy alkoholmentes, természetes anyagokból álló innovatív formulák.  Bella Hadid egy korábbi interjúban azt mondta, ő maga már évek óta kísérletezik esszenciális olajokkal és illatokkal, de kezdetben csak saját maga és édesanyja örömére tette. Bella Hadidról tudni lehet, hogy nagyon fontos számára a wellness és az egészség, így a természetességre és a táplálásra fókuszál – parfümjei nemcsak illatosítják, de ápolják és hidratálják is a bőrt.

Forrás: PageSix Fotó: Getty Images

The post Bella Hadid falatnyi piros bikiniben gázol a bokáig érő hóban first appeared on Marie Claire.

Tovább a teljes bejegyzéshez