A hirdetők tényellenőrzés nélkül is öntik a pénzt Facebookba

3 months 3
ARTICLE AD BOX

A Meta a tényellenőrző csoportokat néhány héttel azelőtt szüntette meg, hogy Donald Trump ismét az Egyesült Államok elnöke lett.

Mi történt? Susan Li, a Meta pénzügyi igazgatója szerint a hirdetők nem költenek kevesebb pénzt a cégnél azután sem, hogy a Facebookra felkerülő tartalmak hitelességét már nem ellenőrzi a vállalat, írja a HVG.

Kontextus. Néhány héttel azelőtt, hogy Donald Trump ismét az Egyesült Államok elnöke lett, a Meta megszüntette a tényellenőrző csoportokat. Mark Zuckerberg bejelentésében arról beszélt, Trump visszatérése után platformjain előtérbe helyezi a szólásszabadságot és megszabadul a tényellenőrzőktől, helyüket egy új funkció veszi át, az X-hez hasonlóan a felhasználókra bízza majd a cég a különböző tartalmak ellenőrzését.

A döntés érthető módon komoly kritikákat váltott ki, ám a Meta szerint a lépésnek semmilyen következménye nem lett a cég működésére nézve.

Több ebből
Egy röpke 30 százalékkal drágult meg a Pénzügyminisztérium rekonstrukciója, a háborúra és az ÁKK-ra fogták
Mégis megnyílhat a Lidl sajátmárkás kocsma

A cég pénzügyi igazgatója, Susan Li nemrég arról beszélt a befektetőknek, hogy a Meta „nem tapasztalt semmilyen észrevehető hatást a tartalmi irányelvek változása után a hirdetők költését illetően” – idézte őt a TechCrunch. Részleteket ugyanakkor nem közölt ezzel kapcsolatban. Rámutatott viszont arra, hogy az MI-alapú eszközök segítenek a vállalkozásoknak maximalizálni hirdetési kiadásaik értékét.

The post A hirdetők tényellenőrzés nélkül is öntik a pénzt Facebookba appeared first on Forbes.hu.

Tovább a teljes bejegyzéshez